Wij doen niet aan beheer. Wij doen aan Service Management 

Weet jij wat het verschil is? Na de oplevering van een project, neemt ons team van engineers het over. Bij ons is dat natuurlijk niet een kwestie van reactief tickets wegwerken. Onze engineers kijken juist steeds vooruit. Hoe kan het beter, sneller, veiliger met behoud van stabiliteit. We blijven verbeteren ook nadat het project is opgeleverd. 

Wat betekent dat allemaal voor jouw functie? 

Dat team van engineers werkt samen met onze consultants, projectmanagers én de opdrachtgevers. En nu hebben we iemand nodig die dat allemaal managet: een Service Manager. Je bewaakt de planning, het budget en de kwaliteit. Je houdt iedereen gemotiveerd. En soms ben je even een boksbal als er iets misgaat. Gelukkig fungeer jij opperbest in stressvolle situaties. En van een SLA of kritische klant word jij niet zenuwachtig. 

Jij ziet de impact van onze oplossingen 

Ons service management levert een schat aan informatie op. Wij zoeken iemand die daarmee concreet aan de slag gaat. Het biedt namelijk zoveel kansen om onze oplossingen en onze dienstverlening verder te verbeteren. Bovendien zorgt het voor talloze commerciële kansen om onze klanten nog succesvoller te maken. Maar dan moet er wel iemand zijn die kansen ziet én ze oppakt. Dat ben jij dus. 

Je houdt ervan om: 

  • de spil te zijn tussen de engineers van InSpark en allerlei partijen bij de klant; 
  • op alle niveaus verwachtingen te managen, te adviseren en bij te sturen; 
  • op een doortastende manier afwijkingen in planning, requirements en budget aan te kaarten; 
  • met verbetersuggesties te komen voor onze producten en dienstverlening; 
  • analyses en rapportages te maken; 
  • commerciële kansen te signaleren; 
  • mensen te motiveren – juist als het ze even tegenzit; 
  • langdurige klantrelaties op te bouwen. 

Je krijgt: 

  • een uitstekend salaris met pensioenregeling en een bonus 
  • een opleidingsbudget en studiedagen 
  • de kans om naar events van Microsoft te gaan in de hele wereld 
  • veel keuze in devices om mee te werken 
  • een vrije keuze in leaseauto 
  • alle vrijheid om je eigen agenda in te delen en thuis, op kantoor of bij de klant te werken 
  • slimme collega’s waar je veel van kunt leren 
  • plezier tijdens teamdagen, VrijMiBo’s, de jaarlijkse skitrip en BBQ’s. 

Je moet wel van pionieren houden, want deze functie van Service Manager bestaat nog niet bij InSpark. Het is ook belangrijk dat je van verbetering en vooruitgang houdt. Je hebt als één van de weinigen bij InSpark de overview over bijna alle projecten. Je ziet dus precies wat er met vergelijkbare oplossingen bij verschillende opdrachtgevers is gedaan en hoe het in de praktijk werkt. We zoeken iemand die op basis van die informatie continu bedenkt hoe iets nog beter kan. Grote kans trouwens dat we op termijn nog meer Service Managers nodig hebben. Dat biedt dus ook weer allerlei kansen voor jouw functie.” Salar Darwish – Lead Managed Services 

We hoeven jou niks meer uit te leggen over: 

  • Digitale Transformatie en Microsoft Technologie 
  • een DevOps / service / beheer omgeving 
  • ITIL, ASL en/of BiSL, continuous delivery en continuous integration 
  • eCommerce en multi-site platformen 
  • pré: ervaring met cloud-oplossingen (AWS/Azure) en Linux-omgevingen en het werken met off / near shored teams 

We are InSpark. Are you in? 

Kom je langs om kennis te maken? Stuur eerst even je CV of LinkedIn-profiel met contactgegevens naar recruitment@inspark.nl 

SHARE
Salar Darwish

Lead Managed Services

Versnel jouw carrière
Kom werken in ons team en haal alles uit jezelf en jouw talent.
Altijd up to date?
Blijf op de hoogte van de laatste innovaties. Ontvang als eerste uitnodigingen voor webinars en events. Schrijf je nu in!