Wij doen niet aan beheer, wij doen aan Service Management. Als jij direct begrijpt wat het verschil hier tussen is dan ben jij de collega waar wij naar op zoek zijn!
De functie Servicemanager bij InSpark
Jouw verantwoordelijkheden beginnen vanaf de on-boardingsfase. Binnen deze fase sluiten onze projectmanagers samen met onze engineers de klant aan op onze dienstverlening. Wanneer deze aansluiting goed is afgerond wordt het service beheer aan jou over gedragen.
Als eerste aanspreekpunt zorg jij ervoor dat de klanten die aan jou zijn toevertrouwd elke dag een dienstverlening op het hoogste niveau ontvangen. Je bewaakt de planning, het budget, de kwaliteit en je houdt iedereen gemotiveerd. Urenverantwoording, facturatie, rapportages, oplossen van escalaties en onregelmatigheden zijn hierin voor jou de bekende dagelijkse werkzaamheden.
Ons servicemanagementproces levert een schat aan informatie op, maar wat is informatie als we deze niet juist interpreteren? Jij krijgt er energie van om naast de “daily business” hier concrete analyses op los te laten en de uitkomsten om te zetten naar (proces)verbeteringen.
Bovendien zorgt deze informatie voor talloze commerciële kansen om onze klanten nog succesvoller te maken. Jij ziet die kansen ziet én pakt deze, samen met jouw collega’s van sales, op.
Een tevreden klant zorgt bij jou voor een glimlach en een leuke werkdag, een kritische klant prikkelt jou om jezelf en onze dienstverlening te innoveren. Dat is waar jij je in herkent.
Je houdt ervan om:
- problemen op te lossen, maar deze nog veel liever te voorkomen;
- de spil te zijn tussen de klant, engineers van InSpark en derde partijen;
- toekomst vaste klantrelaties op te bouwen en te onderhouden;
- op elk niveau verwachtingen te managen, te adviseren en bij te sturen waar nodig;
- juist als het even tegenzit mensen weer in de goede flow krijgen;
- procesverbeteringen aan te dragen, uit te werken en te implementeren.
Jij weet als geen ander:
- nauwkeurige analyses en rapportages te maken en hier advies over uit te brengen;
- op een prettige en doortastende wijze afwijkingen in planning, requirements en budget bij de klant aan te geven waaraan je vanzelfsprekend al de nodige acties hebt gekoppeld;
- met verbetersuggesties te komen voor onze producten en dienstverlening;
- het hoofd koel te houden in stressvolle situaties;
- commerciële kansen te signaleren;
- de klant blij te maken en te houden;
“Bij InSpark is geen dag hetzelfde, blijven innoveren en nadenken over de volgende stap is wat bij jou moet passen. Je bent omringd door ambitieuze mensen die allemaal hun uiterste best doen om het maximale voor de klant te bereiken. Jij vult dit team aan met een eigen kijk op Servicemanagement, een goed gevoel voor humor en een flexibele werkhouding. InSpark is werken in een team, samen maken we het verschil!”
We hoeven jou niks meer uit te leggen over:
- SLA en DAP;
- Digitale Transformatie en Microsoft Technologie;
- een DevOps / service / beheer omgeving;
- ITIL, ASL en/of BiSL, continuous delivery en continuous integration;
- pré: Kennis van Azure en Microsoft 365.