Service Manager

Solliciteer nu

Sollicitatie

Pascal van Leeuwen
Corporate Recruitment Consultant

Wij doen niet aan beheer, wij doen aan Service Management. Als jij direct begrijpt wat het verschil hier tussen is dan ben jij de collega waar wij naar op zoek zijn!

De functie Servicemanager bij InSpark 

Jouw verantwoordelijkheden beginnen vanaf de on-boardingsfase. Binnen deze fase sluiten onze projectmanagers samen met onze engineers de klant aan op onze dienstverlening. Wanneer deze aansluiting goed is afgerond wordt het service beheer aan jou over gedragen.

Als eerste aanspreekpunt zorg jij ervoor dat de klanten die aan jou zijn toevertrouwd elke dag een dienstverlening op het hoogste niveau ontvangen. Je bewaakt de planning, het budget, de kwaliteit en je houdt iedereen gemotiveerd. Urenverantwoording, facturatie, rapportages, oplossen van escalaties en onregelmatigheden zijn hierin voor jou de bekende dagelijkse werkzaamheden.

Ons servicemanagementproces levert een schat aan informatie op, maar wat is informatie als we deze niet juist interpreteren? Jij krijgt er energie van om naast de “daily business” hier concrete analyses op los te laten en de uitkomsten om te zetten naar (proces)verbeteringen.

Bovendien zorgt deze informatie voor talloze commerciële kansen om onze klanten nog succesvoller te maken. Jij ziet die kansen ziet én pakt deze, samen met jouw collega’s van sales, op.

Een tevreden klant zorgt bij jou voor een glimlach en een leuke werkdag, een kritische klant prikkelt jou om jezelf en onze dienstverlening te innoveren. Dat is waar jij je in herkent.

Je houdt ervan om: 

  • problemen op te lossen, maar deze nog veel liever te voorkomen;
  • de spil te zijn tussen de klant, engineers van InSpark en derde partijen;
  • toekomst vaste klantrelaties op te bouwen en te onderhouden;
  • op elk niveau verwachtingen te managen, te adviseren en bij te sturen waar nodig;
  • juist als het even tegenzit mensen weer in de goede flow krijgen;
  • procesverbeteringen aan te dragen, uit te werken en te implementeren.

Jij weet als geen ander:

  • nauwkeurige analyses en rapportages te maken en hier advies over uit te brengen;
  • op een prettige en doortastende wijze afwijkingen in planning, requirements en budget bij de klant aan te geven waaraan je vanzelfsprekend al de nodige acties hebt gekoppeld;
  • met verbetersuggesties te komen voor onze producten en dienstverlening;
  • het hoofd koel te houden in stressvolle situaties; 
  • commerciële kansen te signaleren;
  • de klant blij te maken en te houden; 

    “Bij InSpark is geen dag hetzelfde, blijven innoveren en nadenken over de volgende stap is wat bij jou moet passen. Je bent omringd door ambitieuze mensen die allemaal hun uiterste best doen om het maximale voor de klant te bereiken. Jij vult dit team aan met een eigen kijk op Servicemanagement, een goed gevoel voor humor en een flexibele werkhouding. InSpark is werken in een team, samen maken we het verschil!”  

    We hoeven jou niks meer uit te leggen over: 

    • SLA en DAP;
    • Digitale Transformatie en Microsoft Technologie;
    • een DevOps / service / beheer omgeving;
    • ITIL, ASL en/of BiSL, continuous delivery en continuous integration; 
    • pré: Kennis van Azure en Microsoft 365.

    Dit krijg jij

    Werken bij de nummer 1 Microsoft Partner. Daar word je voor beloond. Als onze nieuwste Service Manager, krijg jij:

    INSPARK_salaris_icon.png

    Een goed salaris met pensioenregeling, lease auto en een bonusregeling. 

    INSPARK_opleiding_icon.png

    Een opleidingsbudget van €4.200 per jaar om jezelf te ontwikkelen

    INSPARK_thuiswerken_icon.png

    Vrijheid om thuis, op kantoor of bij de klant te werken 

    INSPARK_devices_icon.png

    Een persoonlijk device, studie en evenementen budget 

    INSPARK_party_icon.png

    Jaarlijks leuke uitjes met heel InSpark!

    De stappen naar jouw droombaan

    Telefoontje

    Onze recruiter belt je voor een eerste kennismaking

    1
    Eerste gesprek (online)

    Zien we het zitten? Dan volgt een gesprek met een collega Service Manager

    2
    Tweede gesprek (in Amstelveen)

    Een nog betere kennismaking bij ons op kantoor, inclusief rondleiding!

    3
    De aanbieding

    Je ontvangt een aanbieding met arbeidsvoorwaarden

    4
    Contract

    Ben jij ook tevreden? Dan maken we het contract op om te tekenen

    5
    Start

    Je nieuwe loopbaan bij InSpark is begonnen

    6

    Ontmoet je nieuwe collega's

    Raj Prudhvi

    Benieuwd met wie je het avontuur aangaat bij InSpark?  Ontmoet je collega’s bij InSpark

    Raj Prudhvi

    Wij zijn heel benieuwd naar jou!

    Waar wacht je nog op? Tot snel!
    Direct solliciteren

    Sollicitatie

    image description
    Pascal van Leeuwen | Corporate Recruitment Consultant
    Vragen? Ik sta voor je klaar!
    Ben jij onze nieuwe Service Manager? Ik ga graag met je in gesprek!
    Neem contact op