Jij bent een teambuilder met digital skills. Altijd uit op groei en de allerbeste online performance in de breedste zin van het woord. InSpark’s online strategie en de digitale merkbeleving zijn jouw verantwoordelijkheid. Jij monitort, analyseert en stuurt waar nodig bij om zo onze doelstellingen te behalen. Je bent hands on en houdt ervan om mee te denken in creatieve processen.

Je bent in staat om het Marketing Team en de organisatie mee te nemen in de belangen en kansen die er liggen op het online vlak. Dit doe je door kansen te spotten en om te zetten in concrete acties, die je zelf uitvoert of neerlegt bij partijen waarmee je nauw samenwerkt.

Verder is het belangrijk om de verkregen data, op een heldere manier terug te koppelen aan de stakeholders binnen de organisatie. En natuurlijk wil je uiteindelijk resultaten behalen door kwalitatief goede leads binnen te halen. Jij toetst continu bij onze consultants of leads aansluiten of nog scherper gesegmenteerd moeten worden. Ook ben je niet bang om de regie te nemen over het marketing deel van ons CRM systeem. Landen leads goed en worden ze door Sales gekwalificeerd en op de juiste manier doorgezet. Met andere woorden, jij bent in control als het gaat om de behaalde resultaten!

Jij houdt ervan om:

  • Te werken in een omgeving waar alles draait om IT & innovatie
  • Zowel analytisch en strategisch bezig te zijn als ook hands on uitvoerend werk te doen. Alles om een hoger conversieratio te bewerkstelligen!
  • Te sparren met het marketing team en mee te denken over de totaal journey, die ook verder reikt dan alleen het digital spectrum
  • Doelstelling om te zetten in concrete campagnes/ projecten welke je uitwerkt met het marketing team
  • Online data te verkrijgen en hiermee het online proces te optimaliseren
  • Jouw collega’s te enthousiasmeren over de door jou opgedane online inzichten
  • Met verschillende stakeholders te schakelen om samen het optimale resultaat te behalen
  • Bezig te zijn met nieuwe trends rondom digital marketing
  • Met verschillende partijen te schakelen om optimale online resultaten te behalen, denk aan webdevelopers, UX specialiseren, SEO en SEA experts, sociale platformen etc.

Jij krijgt: 

  • een goed salaris met pensioenregeling
  • een opleidingsbudget en studiedagen om trots op te zijn
  • een ambitieus team en organisatie om in te werken
  • een open bedrijfscultuur met korte lijnen, waarin jouw bijdrage onmiddelijk zichtbaar is en iedereen gelijk is
  • vrijheid in keuze van devices om mee te werken
  • alle vrijheid om je eigen agenda in te delen en thuis, op kantoor of bij Spaces of in ons Lab bij Microsoft te werken
  • enthousiaste collega’s waar je veel van kunt leren
  • veel lol met je collega’s tijdens teamdagen, VrijMiBo’s, de jaarlijkse skitrip en BBQ’s (voorlopig veel digitaal)

Wij hoeven jou niks meer uit te leggen over

  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring in een digitale marketing rol
  • Kennis van belangrijke digitale kanalen, zoals: SEO, SEA, E-mail, Website UX en Social
  • Kennis van tooling, zoals HubSpot, WordPress, Linkedin Campaign Manager, Google Adwords, Google Analytics, Google Tag Manager en CRM platformen
  • Ervaring in IT / Microsoft hoek is een pre
  • HBO / WO werk en denkniveau

We are InSpark. Are you in?
Kom je langs om kennis te maken? Stuur eerst je CV of LinkedIn-profiel met contactgegevens naar recruitment@inspark.nl. Wie weet zien wij je snel.

Iedere vorm van acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

SHARE
Fabienne Verwer

Recruiter

Waag jij de sprong?
Kom kennis maken. Samen bespreken we de mogelijkheden van jouw carrière binnen InSpark.
Altijd up to date?
Blijf op de hoogte van de laatste innovaties. Ontvang als eerste uitnodigingen voor webinars en events. Schrijf je nu in!